mesti korg nak thu kan..

sebenarnye cam gini...
k saya mulakan ngan  nama saya dulu ea...

nama saya nurul shuhada binti mohd shukri...berumur 19 thun...sya lebih dikenali sebagai shuhada shukri....mmg daripada tadika sampai tingkatan 6..dikenali sebagai shuhada shukri....tp saya dah ade nama bru..kawan saya berikan iaitu syud...tp sejak naik tingkatan 6...kawan2 sering gelarkan saya adeq....mesti korg nak thukan..knp aq dipanggil adeq...masa mula2 saya masuk t6...ade sorg cgu ni....memanggil kawan sebelah saya kak long....kemudian..dgn x sengaja....diorg mengelarkan saya adeq...sebab suara saya comel...ade gak kawan saya yg duk di belakang saya..diorg menggelarkan diri diorg...kak ngah n kak chik....tp mlg diorg dh berhenti...so kat dlm kelas tu hye tinggal kak long n adeq....kedua2nye kelihatan comel.... mula2 sya sukar menerima panggilan tu....tp bila x terima nant adelak yg kecil hati..so saya terima je lah....

sekian terima kasih...

No comments:

Post a Comment